Informacije

Zakaj tisk? To vam lahko povem iz izkušenj...

Zakaj tisk? To vam lahko povem iz izkušenj... - copigraf.si
❓ Zakaj TISKATI kataloge, če pa si stranke lahko poiščejo vse na internetu?
 
Skozi tridesetletno področje delovanja  na področju tiska, lahko izpostavim naslednje ugotovitve:
 
✅fizični otipljivi artikli stimulirajo več čutil
Dokazano je, da otipljivi artikli v naših možganih stimulirajo več celic. V raziskavi Millward Brown so uporabili fMRI skeniranje možganov z namenom prikaza kako se odzovemo na tiskani in digitalni marketing. Ugotovili so, da tiskani oglasi povzročajo več čustvenega procesiranja in otipljiv medij tako pušča globji odtis v možganih.
 
✅ko grafika vzbudi pozornost, je ta dlje časa nemotena kot v digitalnem svetu
Tudi podjetje Facebook ima tiskane oglase. :)
 
✅tiskovine lahko obdržimo in prej jih poiščemo, ko jih spet potrebujemo ali pokažemo dalje
Otipljivi katalogi nas v prostoru lahko mimobežno opomnejo, da jih lahko vsaj prelistamo.
 
✅blagovnim znamkam dajejo kredibilnost
Blagovne znamke z otipljivimi in lepo dodelanimi tiskovinami pridobijo na kredibilnosti.
 
Zato še dandanes, v digitalni dobi, veliko blagovnih znamk daje poudarek tudi na otipljive tiskovine. Ne zapravljajo jih za množično osveščanje, ampak z dovršenimi idejami, izborom načina in materiala, posebnimi efekti ter raznimi dodelavami puščajo globje vtise v nas.
 
Nataša Faganelj
 

Zanimivosti na blogu

26.1.2022

Dodana vrednost v življenju so zagotovo ideje ali...

6.1.2022

Tehnologija digitalnega tiska je rešila težavo tradicionalne...

Vse zanimivosti