Informacije

Zakaj tisk? To vam lahko povem iz izkušenj...

Zakaj tisk? To vam lahko povem iz izkušenj... - copigraf.si
❓ Zakaj TISKATI kataloge, če pa si stranke lahko poiščejo vse na internetu?
 
Skozi tridesetletno področje delovanja  na področju tiska, lahko izpostavim naslednje ugotovitve:
 
✅fizični otipljivi artikli stimulirajo več čutil
Dokazano je, da otipljivi artikli v naših možganih stimulirajo več celic. V raziskavi Millward Brown so uporabili fMRI skeniranje možganov z namenom prikaza kako se odzovemo na tiskani in digitalni marketing. Ugotovili so, da tiskani oglasi povzročajo več čustvenega procesiranja in otipljiv medij tako pušča globji odtis v možganih.
 
✅ko grafika vzbudi pozornost, je ta dlje časa nemotena kot v digitalnem svetu
Tudi podjetje Facebook ima tiskane oglase. :)
 
✅tiskovine lahko obdržimo in prej jih poiščemo, ko jih spet potrebujemo ali pokažemo dalje
Otipljivi katalogi nas v prostoru lahko mimobežno opomnejo, da jih lahko vsaj prelistamo.
 
✅blagovnim znamkam dajejo kredibilnost
Blagovne znamke z otipljivimi in lepo dodelanimi tiskovinami pridobijo na kredibilnosti.
 
Zato še dandanes, v digitalni dobi, veliko blagovnih znamk daje poudarek tudi na otipljive tiskovine. Ne zapravljajo jih za množično osveščanje, ampak z dovršenimi idejami, izborom načina in materiala, posebnimi efekti ter raznimi dodelavami puščajo globje vtise v nas.
 
Nataša Faganelj
 

Novice

15.7.2024

Pridruži se naši ekipi kot:

1. OPERATER in VZDRŽEVALEC STROJEV ali...

tisk gostinstvo tisk menijev tisk jedilnikov
9.7.2024

Vemo, kako pomemben je prvi vtis, zato vam ponujamo širok spekter rešitev za...

Kartonke tisk layflat knjig tisk fotoknjig tisk fotoalbumov
12.6.2024

Novost v naši ponudbi - avtomatski zlagalnik...

Vse novice