Kateri promocijski artikli so učinkoviti?
Kljub sodobnim marketinškim načinom (prek socialnih omrežij) promocijski izdelki ne izgubljajo na pomenu in učinkovitem vplivu.
Še vedno velja, da promocijski artikli gradijo in krepijo prepoznavanje blagovnih znamk in da so uspešnejši kot ostali tiskani oglasi. BMPA (British Promotional Merchandise Association) navaja, da 87% ljudi zadrži izdelek za več kot leto dni, 30 % pa za več kot 4 leta. 56 % ljudi promocijski artikli spodbudijo k boljšem vtisu o blagovni znamki. Med najpogosteje uporabljene štejejo potiskana pisala, USB ključki in ostali električni pripomočki (polnilne postaje ..), skodelice, potiskane vrečke, vžigalniki, kape in majice.
Pri izbiri promocijskih produktov:
1. Imejte v mislih ciljno skupino
Pri izbiri se vedno osredotočite na vašo ciljno skupino in razmislite kaj bi oni dlje časa in večkrat uporabljali. Mogoče najdete kakšen produkt, ki bi jim olajšal vsakodnevne opravke (potiskane nakupovalne vrečke, potiskane steklenice za vodo).
2. Osredotočite se na sporočilnost
Z napisom spodbudite k razmišljanju ali akciji. Če je le mogoče zapišite še moto ali besedno zvezo, ki bo spodbudila k pomisleku ali akciji.
3. Poskrbite, da boste z njimi na nek način izstopali
Vprašajte se kako lahko s promocijski artiklom izstopate - ali po barvi, ali obliki ali sporočilnosti.
4. Razmišljate od znotraj navzven
Najprej z artikli opremite sebe, zaposlene in svoje najbližje in jih vključite v vsakodnevno uporabo. Kasneje pa jih delite še ostalim (strankam, potencialnim strankam). V kolikor jih dobro poznate, jim dajte le tisto, kar mislite, da bodo uporabljali.